Social Marketing: Vinea’s campaign “Bring life back to vineyard” – Barbora Horanská
Barbora Horanská
Bakalářská práce
Social Marketing: Vinea’s campaign “Bring life back to vineyard”
Sociální marketing: kampaň Viney "Vraťme život zpět do vinic"
Anotace:
Sociální marketing byl spojován především s neziskovými organizacemi. S rozvojem trhu se vyžaduje vyšší úroveň udržitelnosti a diferenciace. Proto je sociální marketing použitelný i pro oblast podnikání. Za účelem prokázání výhod sociálního marketingu pro společnost a firmy nabízí tato práce komparaci základní teorie klasického marketingu se sociálním marketingem. Tyto teorie byly použity k analýze …víceAbstract:
Social marketing had been mainly connected with non-profit organisations. However, as the market develops the companies require higher level of sustainability and differentiation. Therefore, social marketing is now also applicable to other businesses. In order to prove the benefits of social marketing for company and society this thesis provides basic theories of classical marketing and their comparison …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69145
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Ján Vrbičan
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69145
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Postoje spotřebitelů k zastarávání výrobků
Tiep Tran Xuan -
Vnímání androstenonu a skatolu a postoje spotřebitelů v České republice k chirurgické kastraci selat.
Marta Doláková -
Product placement: znalosti a postoje spotřebitelů
Pavlína HRABALOVÁ -
Postoje spotřebitelů k udržitelné módě
Štěpánka Kadlecová -
Postoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodeji
Pavla HONYSZOVÁ -
Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata
Shakira Khan -
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
Elouise Christa Errolat -
Postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby
Eva HEŘMANOVÁ