Barbora Horanská

Bakalářská práce

Social Marketing: Vinea’s campaign “Bring life back to vineyard”

Sociální marketing: kampaň Viney "Vraťme život zpět do vinic"
Anotace:
Sociální marketing byl spojován především s neziskovými organizacemi. S rozvojem trhu se vyžaduje vyšší úroveň udržitelnosti a diferenciace. Proto je sociální marketing použitelný i pro oblast podnikání. Za účelem prokázání výhod sociálního marketingu pro společnost a firmy nabízí tato práce komparaci základní teorie klasického marketingu se sociálním marketingem. Tyto teorie byly použity k analýze …více
Abstract:
Social marketing had been mainly connected with non-profit organisations. However, as the market develops the companies require higher level of sustainability and differentiation. Therefore, social marketing is now also applicable to other businesses. In order to prove the benefits of social marketing for company and society this thesis provides basic theories of classical marketing and their comparison …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Ján Vrbičan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69145

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business