Role marketingu při posilování sounáležitosti ke skupině – Bc. Dominika Zabrucká
Bc. Dominika Zabrucká
Master's thesis
Role marketingu při posilování sounáležitosti ke skupině
The role of marketing in strenghening the sense of belonging to a group
Anotácia:
Diplomová práce v teoretické části specifikuje pojem hipster, podrobně se zabývá moderním trendem vycházejícího z hipsterství, takzvanými Young Urban Creatives neboli Yuccies, a dále v praktické části mapuje přístup vybraných společností ke komunikaci vůči této skupině v rámci sociálních médií. Pro praktickou část byla získána unikátní kvalitativní data od sedmi společností zaměřujících se na různé …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the hipster phenomenon, especially the most current trend called Young Urban Creatives or Yuccies, and highlights the social media communication approach of selected companies towards this subculture. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with sociological terms and also provides background on the hipster lifestyle and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o5pbz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova