Bc. Dominika Zabrucká

Diplomová práce

Role marketingu při posilování sounáležitosti ke skupině

The role of marketing in strenghening the sense of belonging to a group
Anotace:
Diplomová práce v teoretické části specifikuje pojem hipster, podrobně se zabývá moderním trendem vycházejícího z hipsterství, takzvanými Young Urban Creatives neboli Yuccies, a dále v praktické části mapuje přístup vybraných společností ke komunikaci vůči této skupině v rámci sociálních médií. Pro praktickou část byla získána unikátní kvalitativní data od sedmi společností zaměřujících se na různé …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the hipster phenomenon, especially the most current trend called Young Urban Creatives or Yuccies, and highlights the social media communication approach of selected companies towards this subculture. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with sociological terms and also provides background on the hipster lifestyle and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace