Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody – Bc. Petronela Eliášová
Bc. Petronela Eliášová
Master's thesis
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Marketing mix in Crocodille, Ltd. as a source of competitive advantage
Abstract:
The content and theme of this thesis is the marketing mix in a trading company as a source of competitive advantage. This work is applied to the company Crocodille ČR, Ltd. with the main focus on sandwiches and submarine sandwiches segments. Marketing mix is a combination of marketing tools called 4P to achieve economics goals in any company. This thesis consists of two parts, the theoretical- methodological …moreAbstract:
Obsahom a témou diplomovej práce je marketingový mix v obchodnej spoločnosti ako zdroj konkurenčnej výhody. Práca je aplikovaná na spoločnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. so zameraním sa na segment bagiet a sendvičov. Marketingový mix je kombináciou marketingových nástrojov nazývaných 4P na dosiahnutie hospodárskych cieľov v akejkoľvek spoločnosti. Diplomová práca sa skladá z dvoch častí, z teoreticko …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/iyv3t/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ELIÁŠOVÁ, Petronela. \textit{Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/o3bc39/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Marketing a volební úspěch
Veronika Ouředníková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Ethical Marketing
Inna Karachevtseva -
Marketing: Jak reklama ovlivňuje lidské jednání?
Anna Zlesáková -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová -
Marketing e-shopu s vitamíny a výživovými doplňky
Hana Sklenářová