Slávka Matějková

Bachelor's thesis

Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP

Strategy and development of marketing mix of company TANAP
Anotácia:
Tato bakalářská práce popisuje analýzu marketingového mixu slovenské společnosti Správa strategických surovin, s. r. o. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingového mixu jako mikroprostředí, vnitřní prostředí, marketingová situační analýza. Dále je v ní obsažena SWOT analýza s následným postupem jejího sestavení. Teoretická část je dále věnována marketingovému výzkumu, cílovému marketingu …viac
Abstract:
This bachelor's thesis describes the analysis of the marketing mix of the Slovak company Správa strategických sroven s.r.o. In the theoretical part, the basic concepts of the marketing mix are described, such as microenvironment, internal environment, marketing situational analysis, and SWOT analysis is described with the subsequent procedure of its compilation. The theoretical part is also devoted …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Monika Březinová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Bachelor programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management