Slávka Matějková

Bakalářská práce

Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP

Strategy and development of marketing mix of company TANAP
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje analýzu marketingového mixu slovenské společnosti Správa strategických surovin, s. r. o. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingového mixu jako mikroprostředí, vnitřní prostředí, marketingová situační analýza. Dále je v ní obsažena SWOT analýza s následným postupem jejího sestavení. Teoretická část je dále věnována marketingovému výzkumu, cílovému marketingu …více
Abstract:
This bachelor's thesis describes the analysis of the marketing mix of the Slovak company Správa strategických sroven s.r.o. In the theoretical part, the basic concepts of the marketing mix are described, such as microenvironment, internal environment, marketing situational analysis, and SWOT analysis is described with the subsequent procedure of its compilation. The theoretical part is also devoted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Monika Březinová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku