Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje firmy – Bc. Filip Lucký, DiS.
Bc. Filip Lucký, DiS.
Master's thesis
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje firmy
Suggestion of marketing activities for support and increase in sale of company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v konkrétní firmě. V práci je řešen problém navržení video prezentace firmy a získání důležitých informací pro zvýšení prodeje firmy. Práce konstatuje důležitá zjištění od vedení firmy a jejich zákazníků. Firmě může tato práce dopomoci k vytváření dalších marketingových aktivit.Abstract:
Diploma Thesis is focused on marketing communication of a particular company. Diploma Thesis is concerned on the suggestion of video presentation of the company and getting information for increase in sale of the company. The thesis deals with the significant information gained from the management of the company and the customers of the company. Diploma Thesis can be helpful for the company to create …moreKeywords
Marketingové aktivity podpora a zvýšení prodeje marketingové šetření informační sonda anketa video prezentace nový web konkurenceschopnost křišťálové lustry rodinná firma. Marketing activities support and increase in sale marketing survey probe inquiry video presentation new website competitiveness crystal chandeliers family company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fxblp/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing rodinných firiem
Ondrej Mačanga -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jiří Viktora -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Michal Gerčák -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Marketingové aktivity vybraného obchodního řetězce na podporu zvýšení prodeje fairtradových produktů
Nikola KŘEHLÍKOVÁ -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Robert Zeman