Sociální reklama na příkladu kampaně CHODICILIDE.CZ – Mgr. Vladislav RYŠKA
Mgr. Vladislav RYŠKA
Master's thesis
Sociální reklama na příkladu kampaně CHODICILIDE.CZ
Social advertising in an example of Chodící lidé.cz campaingn
Abstract:
Práce se zabývá popsáním a interpretací specifik sociální reklamy ve všech uvažovaných fázích, tedy od přípravné a produkční fáze, přes formální uspořádání textu až po recepci. Tyto fáze zahrnují zjištění společenské poptávky, její identifikaci a formulaci, vytvoření briefu, tvorbu scénáře přes výslednou úpravu formálních aspektů finálního produktu (spotu, tištěné verze kampaně atd.), až po specifické …moreAbstract:
The thesis is focused on a description and interpretation of specifics of social advertising in all considered phases; from the preparatory and production phase, formal layout of a text, to the reception phase. The parts of thesis in which are the phases described consist of findings of social demand, its identification and formulation, creation of a brief, creation of scenario, final edition of formal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2013
Accessible from:: 23. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2013
- Supervisor: Mgr. Jakub Korda, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RYŠKA, Vladislav. Sociální reklama na příkladu kampaně CHODICILIDE.CZ. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Medial Studies
Theses on a related topic
-
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Sociální reklama a její vývoj do současnosti
Natálie Bendlová -
Sociální reklama na příkladu kampaně CHODICILIDE.CZ
Vladislav RYŠKA -
Rozmiestňovanie prvkov modelu v UML/SysML editoroch založených na prostredí Eclipse Sirius
Andrea Jonásová -
Podpora osobnostně sociálního rozvoje v junáckém středisku Sirius Karviná
Martin BÖHM -
Projekt řízení bezpečnostních politik s důrazem na zálohování a obnovu dat firmy Sirius s.r.o. \nl{}
Petr NESVADBA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights