Branding – its history and new challenges – Bc. Oleh Polovko
Bc. Oleh Polovko
Diplomová práce
Branding – its history and new challenges
Branding – its history and new challenges
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na branding, jeho historii, nové výzvy a také na praktické využití brandingu ve firmách a organizacích a na jaké faktory by se měla firma zaměřit aby měla konkurenční výhodu na globalizovaném trhu. Cílem diplomové práce je prozkoumat dějiny brandingu a vyhodnocení faktorů, které ovlivňují spotřebitele. Výzkumné otázky / hypotézy předpokládají, že branding je nezbytnou součástí …víceAbstract:
This diploma thesis is dedicated to branding and its history and new challenges as well as the practical usefulness for companies and organizations and to which factors should company focus to have a competitive advantage on the globalized market place. The aim of the thesis is to look through the history of branding and evaluation of factors which are affecting consumers. The research questions/hypothesis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e2xoa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
How can E-commerce help organizations to build a competitive advantage over its competitors
Vahe Ttuyan -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
Dominika Václavková -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Multisenzorický marketing a branding
Petr Matoušek -
Personální marketing a Employer Branding
Eduarda Šuchaňová -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková -
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
Giang Helen Phamová