Bc. Oleh Polovko

Master's thesis

Branding – its history and new challenges

Branding – its history and new challenges
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na branding, jeho historii, nové výzvy a také na praktické využití brandingu ve firmách a organizacích a na jaké faktory by se měla firma zaměřit aby měla konkurenční výhodu na globalizovaném trhu. Cílem diplomové práce je prozkoumat dějiny brandingu a vyhodnocení faktorů, které ovlivňují spotřebitele. Výzkumné otázky / hypotézy předpokládají, že branding je nezbytnou součástí …more
Abstract:
This diploma thesis is dedicated to branding and its history and new challenges as well as the practical usefulness for companies and organizations and to which factors should company focus to have a competitive advantage on the globalized market place. The aim of the thesis is to look through the history of branding and evaluation of factors which are affecting consumers. The research questions/hypothesis …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Jiří Šnajdar

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication & Master of Business Administration