Veronika Marešová
Bachelor's thesis
Strategická analýza vzdělávací instituce
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je vnitřní a vnější analýza nově vznikající společnosti působící v oblasti jazykového vzdělávání a souvisejícího servisu. Teoretická část představuje základní aplikované modely a popisuje jejich klíčové techniky. Část praktická uvádí souhrnné zhodnocení a posudek situace společnosti. Závěrečná kapitola předkládá strategické cíle, firemní hodnoty a dílčí strategie podniku …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7215
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2008
- Supervisor: Martina L. Jakl
- Reader: Miroslav Křížek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7215
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Tržní postavení vybrané společnosti
Radka Hvězdová -
SWOT analýza vybraného minipivovaru
Dominika KONRÁDOVÁ -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová