Tomáš Varmuža

Bachelor's thesis

Využití virtuální reality při hodnocení kreativních kompetencí u zaměstnanců v oblasti marketingu a kreativního průmyslu

The use of virtual reality in the assessment of creative competencies in marketing and creative industry employees.
Abstract:
Varmuža, T. Využití virtuální reality při hodnocení kreativních kompetencí u zaměstnanců v oblasti marketingu a kreativního průmyslu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá využitím virtuální reality při hodnocení kreativních kompetencí u zaměstnanců v oblasti marketingu a kreativního průmyslu. První část práce je věnována literární rešerši a studiu …more
Abstract:
Varmuža, T. The use of virtual reality in the assessment of creative competencies in marketing and creative industry employees. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2013. This bachelor thesis deals with the use of virtual reality in the assessment of creative competencies in marketing and creative industry employees. The first part of the thesis is devoted to a literature search and study of existing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2024
  • Supervisor: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
  • Reader: Lucie Sedláková, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / specializace:
Economics and Management / Management a marketing