Využití virtuální reality při hodnocení kreativních kompetencí u zaměstnanců v oblasti marketingu a kreativního průmyslu – Tomáš Varmuža
Tomáš Varmuža
Bakalářská práce
Využití virtuální reality při hodnocení kreativních kompetencí u zaměstnanců v oblasti marketingu a kreativního průmyslu
The use of virtual reality in the assessment of creative competencies in marketing and creative industry employees.
Anotace:
Varmuža, T. Využití virtuální reality při hodnocení kreativních kompetencí u zaměstnanců v oblasti marketingu a kreativního průmyslu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá využitím virtuální reality při hodnocení kreativních kompetencí u zaměstnanců v oblasti marketingu a kreativního průmyslu. První část práce je věnována literární rešerši a studiu …víceAbstract:
Varmuža, T. The use of virtual reality in the assessment of creative competencies in marketing and creative industry employees. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2013. This bachelor thesis deals with the use of virtual reality in the assessment of creative competencies in marketing and creative industry employees. The first part of the thesis is devoted to a literature search and study of existing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
- Vedoucí: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
- Oponent: Lucie Sedláková, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VARMUŽA, Tomáš. \textit{Využití virtuální reality při hodnocení kreativních kompetencí u~zaměstnanců v~oblasti marketingu a~kreativního průmyslu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/o3ngwg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková -
Stress exposure and self-regulation in Virtual Reality
Bojan Kerouš -
Creativity in the urban context
Quynh Anh Dang -
test test test test test
Kateřina Coufalová -
TEST TEST TEST TEST TEST
Test BakalarK -
FFT test integration into NIST STS randomness test tool
Xichu Zhang -
Jazyk a kognice u lidí se schizofrenním onemocněním: Test slovních asociací - Test verbální fluence - subtest Slovník
Monika Víchová -
Diagnostic test accuracy of existing practices identifying type 2 pre-diabetes in children: a systematic review of diagnostic test evidence
Dagmar TUČKOVÁ