Nové trendy v outdoorové reklamě – Erik Dudek, DiS.
Erik Dudek, DiS.
Bakalářská práce
Nové trendy v outdoorové reklamě
Obrazovky ve vozech MHD
New Trends in Outdoor Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá reklamními LCD obrazovkami v MHD jako jedním z mnoha trendů v oblasti venkovní reklamy. Teoretická část obsahuje přehled prostředků venkovní reklamy spolu s aktuálními trendy v této oblasti a otevírá tématiku obrazovek v MHD. Praktická část hledá prostřednictvím realizovaného marketingového výzkumu odpovědi na stanovené otázky, které se týkají vnímání obrazovek v MHD veřejností …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with LCD advertising screens in public transport as one of many trends in outdoor advertising. The theoretical part of the thesis contains outdoor advertising overview together with present trends in that area and opens the theme of screens in public transport. The practical part uses marketing research to find answers to specific questions regarding the general public percetion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dudek, Erik. Nové trendy v outdoorové reklamě. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace