Martina KADLECOVÁ

Master's thesis

Moderní trendy v marketingu

Modern trends in marketing
Abstract:
Cílem této práce je zmapovat a kriticky posoudit poslední trendy v marketingu ? guerillového marketingu, ambush marketingu, event marketingu, mobilního marketingu, product placementu, word of mouth marketingu, brandingu, holistického marketingu, e-commerce marketingu. Každý tento trend je posouzen z hlediska přínosů, které firmě může přinést i z hlediska potenciálních úskalí, se kterými je třeba při …more
Abstract:
The goal of this theses is mapping and critical consideration of the last trends in marketing - guerilla marketing, ambush marketing, event marketing, mobile marketing, product placement, word of mouth mouth marketing, branding, holistic marketing, e-commerce marketing. Each of these trends is considered according to its contribution, which can bring to the company and also according to the possible …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KADLECOVÁ, Martina. Moderní trendy v marketingu. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická