Impact of tourism on the EU economy – Ing. Elyar Tajibov
Ing. Elyar Tajibov
Diplomová práce
Impact of tourism on the EU economy
Impact of tourism on the EU economy
Anotace:
This thesis deals with the issues of tourism and changing economy in the European countries. Special attention paid to the year 2015 when the EU undergone big economic crisis, economic sanctions, and terrorist attacks. The aim of thesis is to study and examine the strategy European Union countries used in 2015. The strategies used were to prevent economic crisis and an increased amount of tourists …víceAbstract:
This thesis deals with the issues of tourism and changing economy in the European countries. Special attention paid to the year 2015 when the EU undergone big economic crisis, economic sanctions, and terrorist attacks. The aim of thesis is to study and examine the strategy European Union countries used in 2015. The strategies used were to prevent economic crisis and an increased amount of tourists …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/il87j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Ing. Dominik Stroukal, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
The effects of gross domestic product (gdp) and bank specific factors on commercial banks performance in Zimbabwe
Oswell Mazadzi -
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karyna Chybova -
Porovnání online marketingových aktivit národních turistických centrál na českém trhu
Soňa Horáčková -
The fundamental analysis of low-cost airline industry with reference to the selected companies
Tamara Harutyunyan -
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností
Jana Boháčková -
Analýza přítomnosti low-cost dopravců na letištích v ČR a SR v kontextu konkurence blízkých letišť
Simona Kaderková