Psychológia správania zákazníka v hotelníctve – Bc. Nadin Husseinová
Bc. Nadin Husseinová
Master's thesis
Psychológia správania zákazníka v hotelníctve
Psychological aspects in hotel management.
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of "Customer Behavior Psychology in the Hospitality Industry." The main objective of this thesis is to evaluate the various types of customer personalities in the hospitality industry, their interactions with the services provided, and subsequently propose improvements in the hospitality industry to achieve maximum customer satisfaction. To achieve this goal …moreAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá témou Psychológia správania zákazníka v Hotelníctve. Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je zhodnotenie jednotlivých typov osobností zákazníkov v Hotelníctve, ich interakcií s poskytovanými službami, a následné navrhnutie zlepšenia služieb v Hotelníctve v rámci dosiahnutia maximálnej spokojnosti zákazníkov. Na splnenie tohoto cieľa boli stanovene dve výskumné otázky, a …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/agskt/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2023
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: Mgr. Daniel Lang
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Spotrebné chovanie v súčasnom hotelierstve
Nikoleta Feketeová -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Roza Ilinova -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Eva Dibitanzlová -
Implementace výsledků výzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky
Martin Steinbrucker