Psychológia správania zákazníka v hotelníctve – Bc. Nadin Husseinová
Bc. Nadin Husseinová
Diplomová práce
Psychológia správania zákazníka v hotelníctve
Psychological aspects in hotel management.
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of "Customer Behavior Psychology in the Hospitality Industry." The main objective of this thesis is to evaluate the various types of customer personalities in the hospitality industry, their interactions with the services provided, and subsequently propose improvements in the hospitality industry to achieve maximum customer satisfaction. To achieve this goal …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá témou Psychológia správania zákazníka v Hotelníctve. Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je zhodnotenie jednotlivých typov osobností zákazníkov v Hotelníctve, ich interakcií s poskytovanými službami, a následné navrhnutie zlepšenia služieb v Hotelníctve v rámci dosiahnutia maximálnej spokojnosti zákazníkov. Na splnenie tohoto cieľa boli stanovene dve výskumné otázky, a …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/agskt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2023
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: Mgr. Daniel Lang
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUSSEINOVÁ, Nadin. \textit{Psychológia správania zákazníka v hotelníctve}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/o3v00x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebné chovanie v súčasnom hotelierstve
Nikoleta Feketeová -
Projekt zavedení nového produktu cestovního ruchu ve vybraném hotelu
Ingrida Dunajčíková -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Roza Ilinova -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Eva Dibitanzlová -
Implementace výsledků výzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky
Martin Steinbrucker