Bc. Petra Šmidová

Diplomová práce

Vliv spokojenosti zákazníka na kvalitu produktu podniku

The influence of customer satisfaction to the product quality of the enterprise
Abstract:
This diploma thesis deals with the influence of customer satisfaction to to the quality of the enterprise's product and it's following use in practice. The theoretical part presents the key concepts of the customer's satisfaction, e-commerce, overall quality of the product and it's later analysis. The methodological part presents the exact method of collection and data processing, which are used in …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá vplyvom spokojnosti zákazníka na kvalitu produktu vybraného podniku a následným využitím výsledkov v praxi. Teoretická časť predstavuje základné pojmy súvisiace so spokojnosťou zákazníka, e-komercie, kvalitou a ich meraním. Metodologická časť predstavuje konkrétnu metódu zberu a vyhodnocovania dát, ktoré sú využité v tejto práci. V praktickej časti je identifikovaná …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Simona Činčalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management