Martin Málek

Bakalářská práce

Analýza a redesign webových stránek příspěvkové organizace Zvoneček Bylany

The Analysis and Redesign of the Zvonecek Bylany - Contributory Organization's Website
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na webový design z pohledu analytických metod, tak z pohledu samotného návrhu. Větší prostor je věnován těm metodám, které byly využity v praktické části práce. V praktické části bakalářské práce je analyzován web Zvonečku Bylany, prostřednictvím heuristické analýzy, analýzy webové analytiky a rozhovoru. Tyto analýzy jsou následně vyhodnoceny a na jejich …více
Abstract:
The theoretical part of the thesis is focused on webdesign from the perspective of analytical methods and the terms of the design itself. More space is given to those methods which were used for the practical part. The practical part is based on an analysis of Zvonecek Bylany's site using heuristic evaluation, analysis of web analytics and interview. These analyses are evaluated and as a result several …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2015
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Málek, Martin. Analýza a redesign webových stránek příspěvkové organizace Zvoneček Bylany. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace