Srovnání úspěšnosti reklamních kampaní v obsahových sítích Google a Seznam – Patrik Špliňo
Patrik Špliňo
Diplomová práce
Srovnání úspěšnosti reklamních kampaní v obsahových sítích Google a Seznam
Comparison of the success of advertising campaigns in the display networks of Google and Seznam
Anotace:
Diplomová práce se zabývá srovnáním úspěšnosti reklamních kampaní v obsahové síti Googlu a Seznamu. Cílem práce je identifikovat rozdílnosti reklamních systémů v obsahových sítích Googlu a Seznamu a zhodnotit jejich možný dopad na výkonnost reklamních kampaní. Praktická část je rozdělena na tři celky. Prvním celkem je analýza rozdílů v obou reklamních systémech na základě dokumentace. Druhým celkem …víceAbstract:
The diploma thesis compares advertising campaigns in the display networks of Seznam and Google. The purpose of the thesis is to identify differences between advertising systems on the Google and Seznam display networks and evaluate their potential impact on the performance of advertising campaigns. This practical approach is divided into three parts. The first being the analysis of differences in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82158
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2021
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Ksenia Pimenová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82158
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
Účinnost reklamních formátů v obsahové síti Google
Daniela Obluková -
Využití PPC reklamy v reklamní síti Google
Jana Vacková -
Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik
Lucie Košanová -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Analýza a návrh řešení inzerce v PPC systému Sklik
Judita Ouhrabková -
Možnosti cílení a využití PPC reklamy v České republice
Samuel Beniak -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda