Tvorba nestandardizovaného didaktického testu pro 2. a 3. ročník střední průmyslové školy – Ondřej Slánský
Ondřej Slánský
Bachelor's thesis
Tvorba nestandardizovaného didaktického testu pro 2. a 3. ročník střední průmyslové školy
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu nestandardizovaných didaktických testů. Tyto testy jsou důležitým nástrojem pedagogů k hodnocení výuky a získání zpětné vazby na vyučování. Teoretická část práce se zabývá členěním didaktických testů a charakterizo-váním jejich vlastností. Popisuje postup tvorby didaktického testu, výběr vhodných úloh a ověřování testu. V praktické části se práce věnuje vytvoření …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on creation of non-standardized didactic tests. These tests are an important tool for teachers to evaluate the education and get feedback to teaching.The theoretical part deals with classification of didactic tests and description of their prop-erties. It also describes a process of creation of didactic tests, choice of suitable test tasks and its verification. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2019
Identifier:
http://theses.cz/id/o44mzo/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 2. 2019
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLÁNSKÝ, Ondřej. \textit{Tvorba nestandardizovaného didaktického testu pro 2. a 3. ročník střední průmyslové školy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Available from: https://theses.cz/id/o44mzo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Theses on a related topic
-
Impact of performance measurement on employees’ motivation and remuneration
Mohamed AbdelSayed -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Evaluation of Public Policies to Support Education: the Case of Morocco
Elizaveta RUSAKOVA -
Evaluation Study of JRS Life Skills Education Centre in the context of Life Situation of Sri Lankan Refugee Women
Jana BERKOVÁ -
Komparace kvality didaktických testů s tzv. Teacher made testy na 1. stupni ZŠ
Viktorie HERMANOVÁ -
Test aplikačních dovedností - rozumíme obecné chemii?
Petra Andrýsková -
Moderní nástroje pro měření výkonu v praxi
Tomáš Borčin -
Testing Foreign Language Speaking Proficiency: Development and Analysis of a Testing Tool for Czech School Leaving Examination
Jitka Bednářová