Dopad pandemie COVID-19 na spotřebu domácností ve Spojených státech amerických v roce 2020 – Daniel Novák
Daniel Novák
Diplomová práce
Dopad pandemie COVID-19 na spotřebu domácností ve Spojených státech amerických v roce 2020
The impact of the COVID-19 pandemic on US household consumption in 2020
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou dopadu pandemie COVID-19 na spotřebu ve Spojených státech amerických v roce 2020. Konkrétně je v práci analyzován dopad pandemie na jednotlivé kategorie statků a služeb. Následně se práce také zaměřuje na rozdíly dopadu pandemie mezi různými sociálními vrstvami a na vliv vládních opatření na spotřebu. Na základě provedené komparační analýzy bylo možné pozorovat signifikantní …víceAbstract:
The diploma thesis studies the impact of the COVID-19 pandemic on consumption in the United States of America in 2020. Specifically, the thesis analyses the impact of the pandemic on various categories of goods and services. Furthermore, the thesis focuses on the differences in the impact of the pandemic on different social classes and it also analyses the effect of government restrictions on consumption …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87066
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2022
- Vedoucí: Adéla Zubíková
- Oponent: Josef Klement
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87066
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu elektromobility v České republice
Tereza Kanzelsbergerová -
Dynamika nákupního chování spotřebitelů v době krize
Veronika Vlčková