Mezinárodní marketing sítě Bosch Car Service v České republice – Eva Němcová
Eva Němcová
Master's thesis
Mezinárodní marketing sítě Bosch Car Service v České republice
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou přechodu servisní sítě Bosch Car Service v České republice na franchisingový řetězec, analyzuje jednotlivé prvky franchisového balíku. Cílem práce je identifikovat hlavní problémové oblasti tohoto procesu a navrhnout možnosti jejich řešení. Významným nástrojem pro kladné přijetí této změny partnery je účinná komunikační strategie firmy Bosch, jejíž jednotlivé …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3552
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2007
- Vedúci: Jana Bílková
- Oponent: Petr Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3552
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.