Reklamní klamání ve veřejném a soukromém právu – Mgr. Taťána Janíčková, DiS.
Mgr. Taťána Janíčková, DiS.
Bakalářská práce
Reklamní klamání ve veřejném a soukromém právu
Deceptive Advertising in Public and Private Law
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je reklamní klamání ve veřejném a soukromém právu. Cílem práce je základní zmapování právní úpravy klamavé reklamy a následné porovnání možné klamavosti u konkrétních příkladů reklam. V úvodu práce vymezuji základní pojmy jako je reklama, nekalá a klamavá reklama. Dále se zabývám soukromoprávní úpravou klamavé reklamy, obsaženou v obchodním zákoníku. V oblasti veřejného …víceAbstract:
The theme of my bachelor thesis is “Advertising tricking in public and private law”. The goal of the thesis is clarification of a law regulation of tricky advertisement a consequent comparison of possible trickiness of the concrete examples of advertisements. In the introduction part of the thesis are clarified basic conceptions as advertisement, wicked advertisement and tricky advertisement. Further …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tu8q6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2011
- Vedoucí: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANÍČKOVÁ, Taťána. \textit{Reklamní klamání ve veřejném a soukromém právu} [online]. Brno, 2011 [cit. 2023-10-02]. Dostupné z: https://theses.cz/id/o4b9zp/. Bakalářská práce. Masarykova univerzita, Právnická fakulta. Vedoucí práce prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková