Analýza a návrh zlepšení procesu reklamací. – Luboš Konvička
Luboš Konvička
Master's thesis
Analýza a návrh zlepšení procesu reklamací.
Analysis and Proposal of Improvement of Reclamation Process.
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na identifikaci procesních kroků a popsaných postupů v procesu řešení reklamací s důrazem na nalezení a implementaci možných zlepšení. Záměrem je zavedení štíhlé administrativy, efektivní komunikace, sběru potřebných dat pro vyhodnocení výkonnosti interních procesů a také dodavatelů součástek. Vlivem zavedených zlepšení a standardizace dojde ke zvýšení spokojenosti …viacAbstract:
This thesis is focused on an identification of process steps and procedures described in the complaint solving process, with an emphasis on finding and implementing of certain improvements. The intention is to introduce lean administration, effective communication, collection of data necessary for the evaluation of the performance of internal processes and components´ suppliers as well. By influence …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/99180
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedúci: David Vykydal
- Oponent: Petra Tchořová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KONVIČKA, Luboš. \textit{Analýza a návrh zlepšení procesu reklamací.}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/o4c4oz/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMaster programme / odbor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti
Práce na příbuzné téma
-
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
Tomáš Hamrák -
Analýza zavádění a využití strategického projektu v podniku
Daniel Malec -
Analýza reklamací vybraných potravinářských výrobků
Tereza Kružolková -
Analýza postupu reklamací vad slushovaných fólií ve společnosti Antolin Libáň
Michaela Klímová -
Návrh optimalizace procesů při implementaci integrovaného systému řízení
Gabriela Moravcová -
DMAIC v praxi
Iveta Slancová -
Aplikace metody DMAIC ve výrobní společnosti
Lucie Řáhová -
Snižování zmetkovitosti u výrobce elektromotorů pomocí metodologie DMAIC
Marek Novák