Komiks jako reklamní médium v 21. století. Jeho úloha a význam v informační společnosti. – Lenka Pařízková
Lenka Pařízková
Master's thesis
Komiks jako reklamní médium v 21. století. Jeho úloha a význam v informační společnosti.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Hugo Schreiber
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAŘÍZKOVÁ, Lenka. \textit{Komiks jako reklamní médium v 21. století. Jeho úloha a význam v informační společnosti.}. Online. Master's thesis. Praha: Jan Amos Komensky University Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/o4ep7s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Master programme / field:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights