Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Nadja Sabo
Nadja Sabo
Bachelor's thesis
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
New Marketing Trends as a Tool to Increase Business Competitiveness
Abstract:
Cílem bakalářské práce je definovat pojem marketing, jeho strategie a filosofie. Představit prvky marketingové komunikace a její nové trendy. Následně pak vyhodnotit, jaké jsou užívány marketingové formy v průmyslovém odvětví, zejména s bližším zaměřením na užití nových trendů. První část bakalářské práce charakterizuje marketing a definuje jeho úlohy. V druhé části jsou představeny základní prvky …moreAbstract:
The aim of this thesis is to define the concept of marketing, its strategy and philosophy as well as introduce elements of marketing communication and its new trends. Subsequently, the aim is also to assess what forms of marketing are used in the manufacturing industry, especially with a closer focus on the use of new trends. The first part of the thesis describes marketing and defines its role. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/109262
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Eva Švecová
- Reader: Ekaterina Grakova
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SABO, Nadja. \textit{Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2015. Available from: https://theses.cz/id/o4f33r/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy
Adéla Richterová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Nina Köstl -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Dávid Stirber