Komunikační strategie audiovizuálního studia – Mgr. Lenka BAJGAROVÁ
Mgr. Lenka BAJGAROVÁ
Diplomová práce
Komunikační strategie audiovizuálního studia
The communication strategy of postproduction house
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce jsou marketingové komunikace českého postprodukčního studia, které se na českém trhu řadí mezi špičku v oblasti výroby filmových efektů. Český reklamní a filmový trh je omezený svou velikostí i počtem zákazníků, proto se vedení studia rozhodlo expandovat na evropské trhy. V teoretické části se věnuji problematice marketingových komunikací z oblasti služeb B2B a významu …víceAbstract:
The marketing communication of the Czech post-production studio, it is the main theme of my diploma thesis. Studio is ranked among the leading Czech companies in the field of film effects production. The Czech advertising and film market is delimited by its size and the number of consumers. Therefore, the management of the Mirage studio decided to expand at the EU countries´ markets. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2006
Identifikátor:
2699
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAJGAROVÁ, Lenka. Komunikační strategie audiovizuálního studia. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 08. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vstupu na vybrané zahraniční trhy firmy PaperTime s.r.o.
Jaroslav Peterka -
Marketingová strategie Pivovaru Herold při vstupu na zahraniční trh
Lenka Myšáková -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Návrh strategie vstupu českého malého a středního podniku na rakouský trh
Lucie Zárybnická -
Expanzivní podniková strategie malého ekonomického subjektu pro vstup na zahraniční trh
Jan Straka -
Volba vhodné strategie pro vstup vybrané společnosti na zahraniční trh
Alexandra Kotková -
Obchodní specifika Austrálie a jejich vliv na expanzi české firmy na australský trh
Tereza Kazimourová -
Vstup české firmy na ruský trh na příkladu firmy Brano a.s.
Marek Bobot