Komunikační strategie audiovizuálního studia – Mgr. Lenka BAJGAROVÁ
Mgr. Lenka BAJGAROVÁ
Master's thesis
Komunikační strategie audiovizuálního studia
The communication strategy of postproduction house
Abstract:
Hlavním tématem diplomové práce jsou marketingové komunikace českého postprodukčního studia, které se na českém trhu řadí mezi špičku v oblasti výroby filmových efektů. Český reklamní a filmový trh je omezený svou velikostí i počtem zákazníků, proto se vedení studia rozhodlo expandovat na evropské trhy. V teoretické části se věnuji problematice marketingových komunikací z oblasti služeb B2B a významu …moreAbstract:
The marketing communication of the Czech post-production studio, it is the main theme of my diploma thesis. Studio is ranked among the leading Czech companies in the field of film effects production. The Czech advertising and film market is delimited by its size and the number of consumers. Therefore, the management of the Mirage studio decided to expand at the EU countries´ markets. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2006
Identifier:
2699
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2006
- Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAJGAROVÁ, Lenka. Komunikační strategie audiovizuálního studia. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 08. 2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Strategie vstupu na vybrané zahraniční trhy firmy PaperTime s.r.o.
Jaroslav Peterka -
Marketingová strategie Pivovaru Herold při vstupu na zahraniční trh
Lenka Myšáková -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Návrh strategie vstupu českého malého a středního podniku na rakouský trh
Lucie Zárybnická -
Expanzivní podniková strategie malého ekonomického subjektu pro vstup na zahraniční trh
Jan Straka -
Volba vhodné strategie pro vstup vybrané společnosti na zahraniční trh
Alexandra Kotková -
Obchodní specifika Austrálie a jejich vliv na expanzi české firmy na australský trh
Tereza Kazimourová -
Vstup české firmy na ruský trh na příkladu firmy Brano a.s.
Marek Bobot