Interkulturní komunikace v procesu nákupního rozhodování ve skupině podniků DEPRAG. – Natálie Kotyšková
Natálie Kotyšková
Bachelor's thesis
Interkulturní komunikace v procesu nákupního rozhodování ve skupině podniků DEPRAG.
Intercultural Communication in the Purchasing Decision-Making Process within the DEPRAG Group of Companies.
Abstract:
Hlavním cílem této studie bylo provést analýzu procesu interkulturní komunikace při nákupním rozhodování mezi českou dceřinou společností DEPRAG CZ a.s. a její německou mateřskou společností DEPRAG SCHULZ GMBH u. CO. KG, který byl ovlivněn celosvětovou pandemií. Na základě literární rešerše byly vypracovány základní teoretické poznatky. V praktické části byly využity interní zdroje a nejprve byla provedena …moreAbstract:
The primary objective of this study was to analyze the intercultural communication process in the purchasing decision-making between the Czech subsidiary DEPRAG CZ a.s. and its German parent company DEPRAG SCHULZ GMBH u. CO. KG, which was influenced by the global pandemic. Based on the literature review, fundamental theoretical foundations were developed. In the practical section, internal resources …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 13. 2. 2024
- Supervisor: Ing. Jana Pechová, Ph.D.
- Reader: Miroslav Jarý, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOTYŠKOVÁ, Natálie. \textit{Interkulturní komunikace v procesu nákupního rozhodování ve skupině podniků DEPRAG.}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/o4l7vs/.
Full text of thesis
Accessibility: Není No
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Marketing and Sales Management
Theses on a related topic
-
Vzdělávání manažerů a obchodníků se zaměřením na prezentaci a interkulturní komunikaci
Hana Strnadová -
Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kamila Prokopová -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv psychic distance na nákupní rozhodovací proces české Generace Y při koupi digitálních produktů
Tereza Václavková -
Nákupní proces produktu automatizovaný externí defibrilátor (AED) ve firmě Medsol s.r.o.
Daniela KLAPÁLKOVÁ -
Nákupní rozhodovací proces českých spotřebitelů při nákupu automobilů
Adéla Mořkovská -
Proces výběru knih rodiči dětem předškolního věku se zaměřením na faktory ovlivňující tento výběr
Kateřina Jamborová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights