Bc. Žofia HREBÍČKOVÁ

Diplomová práce

Tržný segment teens (13 19), jeho profilácia a príležitosti

The market segment teens (13 - 19), its profiling and an opportunities
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá aktuálnou témou spotrebiteľov z tzv. Generácie Z, ktorá zahŕňa spotrebiteľov vo veku 13 19 rokov. Cieľom práce je zistiť, akými charakteristikami sa tento segment vyznačuje a ako sa odlišuje od predchádzajúcich generácií v nákupnom správaní. Prvá časť práce predstavuje teoretický základ v oblasti spotrebiteľského správania a cieleného marketingu a východiská týkajúce sa segmentácie …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the current topic of consumers of Generation Z, which means consumers aged 13 19 years. The goal of the thesis is to find out, which characteristics are typical for this segment and how it differs from previous generations in terms of purchasing behaviour. First part of the thesis constitutes of the theoretical basis in the field of consumer behaviour and target marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HREBÍČKOVÁ, Žofia. Tržný segment teens (13 19), jeho profilácia a príležitosti . Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma