Bc. Jana SEDLÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Identifikační náramek, moderní reklamní médium pro 21. století

Identification Wristband, Modern Advertising Medium for 21st Century
Anotace:
Cílem teto práce je zmapovat současné trendy ve využití identifikačních náramků spol. Precision Dynamics Corporation (PDC) ve světě a především v ČR. Teoretická část se vě-nuje zejména zařazení a využitelnosti identifikačních náramků z hlediska členění marke-tingových komunikací. Analytická část seznamuje s výsledky výzkumu, který byl realizo-vaný na základě sekundárních dat získaných ze zahraničí …více
Abstract:
The aim of this work is to chart contemporary trends in the use of identification wristband from Precision Dynamics Corporation (PDC) worldwide and primarily in Czech Republic. Above all the theoretical part defines classification and usage of the identification wrist-bands from the point of view of the marketing communication segments. The analysis presents the results of the research, which was realized …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7518

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SEDLÁČKOVÁ, Jana. Identifikační náramek, moderní reklamní médium pro 21. století. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2038

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.