Mgr. Dajana Székelyová

Diplomová práce

Premeny reklamnej reči v kontexte postmodernej situácie

Changes of advertising language in the context of postmodern condition
Abstract:
The thesis focuses on postmodern features of television advertisements and changes in their usage and frequency, represented in the sample of advertisements that have won Cannes Lions competition. The aim of this study is to investigate the incidence of usage of postmodern characteristics in selected periods by content analysis and compare these periods with each other. The results of the content analysis …více
Abstract:
Diplomová práca skúma zmeny vo výskyte postmoderných znakov v televíznych reklamách ocenených v rámci súťaže Cannes Lions. Cieľom práce je pomocou obsahovej analýzy zistiť mieru výskytu postmoderných znakov vo vybraných obdobiach, ktoré sú podrobené komparácii. Výsledky obsahovej analýzy sú doplnené o diskurzívnu analýzu vybraných reklamných diel, ktorá ilustruje typické zobrazovanie postmoderných …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Marína Urbániková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií