Ing. Sandra Houšková

Bakalářská práce

Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích

Strenghts and Weaknesses of the Implementation of Marketing Strategy in Businesses
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá problematikou uplatňování marketingové strategie v gastronomickém zařízení. V první části práce se zabývám hlavními teoretickými východisky této problematiky. V druhé části práce se zaměřuji na analýzu marketingové strategie ve struktuře marketingového mixu konkrétního podniku a na odhalení silných slabých stránek této strategie. Cílem praktické části je mimo jiné nalézt …více
Abstract:
My bachelor thesis is focused on the issue of marketing strategy in gastronomy. I deal with the main theoretical knowledge of this issue in the first part of this thesis. The second part is focused on the analysis of marketing strategies in the structure of the marketing mix of a particular company to reveal the strengths and weaknesses of this strategy. The main target of the practical part is to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní