Ing. Sandra Houšková

Bachelor's thesis

Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích

Strenghts and Weaknesses of the Implementation of Marketing Strategy in Businesses
Abstract:
Má bakalářská práce se zabývá problematikou uplatňování marketingové strategie v gastronomickém zařízení. V první části práce se zabývám hlavními teoretickými východisky této problematiky. V druhé části práce se zaměřuji na analýzu marketingové strategie ve struktuře marketingového mixu konkrétního podniku a na odhalení silných slabých stránek této strategie. Cílem praktické části je mimo jiné nalézt …more
Abstract:
My bachelor thesis is focused on the issue of marketing strategy in gastronomy. I deal with the main theoretical knowledge of this issue in the first part of this thesis. The second part is focused on the analysis of marketing strategies in the structure of the marketing mix of a particular company to reveal the strengths and weaknesses of this strategy. The main target of the practical part is to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní