Problematika organizování kulturně-společenských událostí se zaměřením na festivaly hráčské subkultury – Bc. Tereza Kamenská
Bc. Tereza Kamenská
Bakalářská práce
Problematika organizování kulturně-společenských událostí se zaměřením na festivaly hráčské subkultury
Issues of organizing cultural and social events focus on festivals of gaming subculture
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou organizování akcí se zaměřením na Festival fantazie. Cílem bakalářské práce je analýza přístupu k organizování na této konkrétní akci, s užším zaměřením na lidské zdroje a na návrh řešení zjištěných problémů.Abstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of organizing events with a focus on the Festival Fantazie. The aim of the bachelor's thesis is to analyze the approach of organizing this particular event, with a closer focus on human resources, and to find the solution to the identified problems.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ipc54/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAMENSKÁ, Tereza. \textit{Problematika organizování kulturně-společenských událostí se zaměřením na festivaly hráčské subkultury}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/o55yit/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Marketing in various cultural and social settings
Minh Chau Nguyen -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
The Effects of Migration on Social and Cultural Identity in NW and Things Are Good Now
Ghida Aswad -
Marketing in various cultural and social settings
Valeriya Andrushchak -
Marketingové aktivity města Mostu směřující ke zvýšení efektivity a koordinací kulturně-společenských akcí
Linda Šalanská -
Dopady kulturně společenských akcí na rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu Hrušovansko
Denisa Chudějová -
Terminology in Human Resources
Anna Domesová -
Projekt zavedení nástrojů Human Resources Controllingu ve vybrané společnosti
Tereza Bradáčová