Vliv nástrojů public relations na výběr střední školy rodiči a žáky – Libuše HOBZOVÁ
Libuše HOBZOVÁ
Bakalářská práce
Vliv nástrojů public relations na výběr střední školy rodiči a žáky
Influence of Public Relations tools on parents' and pupils' choice of secondary school
Anotace:
Závěrečná bakalářská práce se zabývá problematikou public relations na středních školách. Hlavním cílem práce je identifikovat a kvantifikovat faktory, na základě kterých si klienti vybírají střední školu a poskytnout východiska a doporučení pro praxi. Přináší výsledky terénního výzkumu na několika čtyřletých pražských gymnáziích jednak z pozice žáků přijatých do 1. ročníku, jednak z pozice jejich …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the problematic of public relations on the secondary schools. The main goal of this text is to identify and to quantify factors which help clients to choose a secondary school, and giving resources and recommendation for practice. It brings results of a field study several 4-year grammar schools in Prague, partly from the view of accepted pupils, partly from the view …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2008
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/2541
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2008
- Vedoucí: Mgr. Knotek Milan
- Oponent: Ing. Ivana Kratochvílová, Ph.D., MRCVS
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOBZOVÁ, Libuše. \textit{Vliv nástrojů public relations na výběr střední školy rodiči a žáky}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/o5bok3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program:
Specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Specifika cestovního ruchu perspektivní cílové skupiny - gayů a leseb
Dita Karlínová -
Integrovaná marketingová komunikace v praxi
Zdeněk Vojtěchovský -
Komunikace a public relations firmy Lasselsberger a.s.
Pavla Nováková -
Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace
Zdeněk FEKAR -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Model integrované interní komunikace v organizaci
Martin Erik Iltis -
Metody komunikace s veřejností Knihovny města Plzně, p. o
Kateřina Smílková -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková