Richard ČERVA

Master's thesis

Marketingová strategie lokálního produktu

Marketing strategy of local product
Abstract:
Cílem diplomové práce je nastavení marketingové strategie a vytvoření brand signature, které vedly ke zvýšení celkového povědomí veřejnosti o firmě a jejím produktu, jeho lokálnosti a způsobu výroby, vlastností a tím i k akvizici zákazníků. Práce je poté zpracována metodou případové studie pro možnost přímého aplikování teoretických poznatků na konkrétní firmu. Diplomová práce se zabývá specifikací …more
Abstract:
The main goal of the Thesis is to set a marketing strategy and brand signature creation, which led to awarness raise of public about the company and its product, its locality and the method of production, properties and thus to the acquisition of customers. The Thesis is processed by case study method for the possibility of a direct application of theoretical knowledge to a particular company. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2019
  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČERVA, Richard. Marketingová strategie lokálního produktu. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management