Marketingová strategie lokálního produktu – Richard ČERVA
Richard ČERVA
Master's thesis
Marketingová strategie lokálního produktu
Marketing strategy of local product
Anotácia:
Cílem diplomové práce je nastavení marketingové strategie a vytvoření brand signature, které vedly ke zvýšení celkového povědomí veřejnosti o firmě a jejím produktu, jeho lokálnosti a způsobu výroby, vlastností a tím i k akvizici zákazníků. Práce je poté zpracována metodou případové studie pro možnost přímého aplikování teoretických poznatků na konkrétní firmu. Diplomová práce se zabývá specifikací …viacAbstract:
The main goal of the Thesis is to set a marketing strategy and brand signature creation, which led to awarness raise of public about the company and its product, its locality and the method of production, properties and thus to the acquisition of customers. The Thesis is processed by case study method for the possibility of a direct application of theoretical knowledge to a particular company. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERVA, Richard. \textit{Marketingová strategie lokálního produktu}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/o5e2m9/.
Jak správně citovat práci
ČERVA, Richard. Marketingová strategie lokálního produktu. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro účely akvizice nových zákazníků na realitním trhu
Michal Černý -
Marketingová strategie reklamní agentury
Jakub Szlaur -
Marketingová strategie společnosti Komerční banka
Marek Zouzal -
Marketingová strategie lokálního produktu
Richard ČERVA -
Akvizice nových zákazníků ve vybraném podniku
Tomáš Šulista -
Marketingová komunikační strategie firmy
Jan Nagy -
Analýza marketingové strategie vybraného sportovního klubu
Kateřina Kolomá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová