Richard ČERVA

Diplomová práce

Marketingová strategie lokálního produktu

Marketing strategy of local product
Anotace:
Cílem diplomové práce je nastavení marketingové strategie a vytvoření brand signature, které vedly ke zvýšení celkového povědomí veřejnosti o firmě a jejím produktu, jeho lokálnosti a způsobu výroby, vlastností a tím i k akvizici zákazníků. Práce je poté zpracována metodou případové studie pro možnost přímého aplikování teoretických poznatků na konkrétní firmu. Diplomová práce se zabývá specifikací …více
Abstract:
The main goal of the Thesis is to set a marketing strategy and brand signature creation, which led to awarness raise of public about the company and its product, its locality and the method of production, properties and thus to the acquisition of customers. The Thesis is processed by case study method for the possibility of a direct application of theoretical knowledge to a particular company. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČERVA, Richard. Marketingová strategie lokálního produktu. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management