Pedagogický pracovník v roli oběti kyberšikany – Lukáš HALAMÍČEK
Lukáš HALAMÍČEK
Bakalářská práce
Pedagogický pracovník v roli oběti kyberšikany
Teachers in the role of victims of cyberbullying
Anotace:
Tato bakalářská práce hledá odpovědi na stále častěji se vyskytující otázky typu: Dokáže současná společnost účinně chránit pedagogické pracovníky před projevy kyberšikany namířené proti jim samotným? Jakým způsobem, a je-li to vůbec možné, se může bránit pedagog individuálně? Kyberšikana je všeobecně velmi diskutovaným tématem současné doby, přesto ochrana pedagogů proti kyber-útokům stále zůstává …víceAbstract:
This thesis is looking for answers to frequently occurring questions: Can the current society effectively protect teachers from cyberbullying directed against them alone? In what way, if at all possible, may an individual teacher defend from it? Cyberbullying is very widely discussed issue nowadays, despite protection of teachers from cyber-attacks is still slightly taboo and not sufficiently solved …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ivana Kratochvílová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HALAMÍČEK, Lukáš. Pedagogický pracovník v roli oběti kyberšikany. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová