Bc. Miloš Bošeľa

Bakalářská práce

Orientácia na zákazníka v praxi

Customer orientation in practice
Abstract:
The bachelor thesis is focused on customer orientation in practice. It deals with defining the topic from the perspective of the theory and practise. It defines the customer's needs and customer satisfaction. It explains the essence, principles and process of customer orientation which leads to his satisfaction. Research is focused on the evaluation of customer satisfaction of VUB customers with the …více
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na orientáciu na zákazníka v praxi. Zaoberá sa vymedzením skúmanej problematiky z pohľadu teórie a praxe. Definuje zákazníka, jeho potreby a spokojnosť zákazníka. Vysvetľuje podstatu, princípy a proces orientácie na zákazníka, ktorý smeruje k jeho spokojnosti. Prieskum je zameraný na zhodnotenie spokojnosti zákazníkov VÚB banky s využívaním služieb internetového bankovníctva …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
  • Oponent: doc. Ing. Eugen Valach, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře