Bc. Jitka Kaňková

Bakalářská práce

Analýza image firmy Tetra Pak

Tetra Pak Image Analysis
Anotace:
Ve své práci se věnuji firemnímu image a významu, který v dnešní době jeho posilování a udržování pro firmy má. Při obrovské konkurenci a množství nabízených podobných produktů dnes není spotřebitel schopen se dokonale orientovat v nabídce a neustále třídit všechny dostupné informace. Právě image – dobré jméno firmy je to, co do značné míry dlouhodobě ovlivňuje jeho nákupní chování. Důležitost budování …více
Abstract:
In my work I focus on the company image and the importance of strengthening and retaining it. Due to the high competition and wide product range the consumer is not able to know and sort all available information about offered products nowadays. The consumers shopping behaviour can be very well influenced by the company image. The importance of developing a positive image towards consumers will be …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní