Návrh marketingového plánu výstavby skladovacích prostor – Polina Fil
Polina Fil
Bachelor's thesis
Návrh marketingového plánu výstavby skladovacích prostor
Proposal of marketing plan for storage space construction
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je návrh marketingového plánu v oblasti služeb. Práce obsahuje teoretickou část, kde budou vysvětleny obecná struktura a zásady tvorby marketingového plánu a praktickou část, kde bude vytvořená strategie, provedeny analýzy prostředí konkrétních oblastí, realizace a následná kontrola.Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the proposal of a marketing plan in the field of services. The thesis contains a theoretical part, where the general structure and principles of creating a marketing plan will be explained, and as well a practical part, where a strategy will be created, analyzes of the environment of specific areas, implementation and subsequent control will be carried out.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 8. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Roman Brauner, Ph.D. MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
A Business Plan for a Boarding House
Pavla Trnčáková -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Commercialization plan
Mirek Houdek -
Marketing Plan to Introduce Industrial Packaging Products onto the European Market – based on products of the Pera Plastic company
Orkhan Rza -
Business Model and Plan of a Pasta Production Company in the Czech Republic
Valeriia Kalinkova -
Propagace podniku na sociálních sítích
Anežka Huňáčková -
Propagace svazu chovatelů pomocí online komunikace
Petr Žyla