Romana Musilová

Bachelor's thesis

Tvorba reklamních kampaní ve veřejném zájmu (BESIP, První pomoc, ČČK apod.)

Creation of Advertising in Public Service Campaigns (BESIP, First Aid, ČČK Etc.)
Abstract:
Předložená práce se zabývá oblastí marketingu neziskového sektoru s důrazem na tvorbu reklamních kampaní ve veřejném zájmu. Po shrnutí základních teoretických poznatků se práce zaměřuje na organizaci BESIP, jejíž aktivity jsou v praktické části podrobeny analýze. Pro tyto účely je využita zejména SWOT analýza. Druhá polovina praktické části začíná dotazníkovým průzkumem zkoumajícím preference respondentů …more
Abstract:
This work deals with marketing of non-profit sector with emphasis on creation of adverti-sing campaigns in the public interest. After summarizing the basic theoretical knowledge, the work focuses on BESIP organization which activities are analyzed in analytical part. For this purpose is used SWOT analysis. The second part of analytical part starts with the questionnaire which studies the preferences …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016
Accessible from:: 13. 5. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Musilová, Romana. Tvorba reklamních kampaní ve veřejném zájmu (BESIP, První pomoc, ČČK apod.). Uherské Hradiště, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe