Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics – Bc. Milan Ludík
Bc. Milan Ludík
Master's thesis
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Customer analysis of a specific company using Google Analytics data
Abstract:
This diploma thesis focuses on the analysis of customers of a given e-shop using Google analytics and Ahrefs marketing tools. In the theoretical part, several marketing tools that give business owners, managers and marketing specialists a better view of their target market segment was introduced. The importance of market segmentation and targeted marketing was also explained. In the analytical part …moreAbstract:
Táto diplomová práca sa zameriava na analýzu zákazníkov daného e-shopu pomocou marketingového nástroja Google analytics a Ahrefs. V teoretickej časti sme si uviedli viacero marketingových nástrojov, ktoré majiteľom firiem, manažérom či marketingovým špecialistom dávajú lepší pohľad na ich cieľový segment trhu. Vysvetlili sme si dôležitosť segmentácie trhu a cieleného marketingu. V analytickej časti …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/h122n/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Reader: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Destination Management in the Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Digitalization and Luxury: The Role of Digital Experience and Online Content on Purchasing Intention of Luxury Goods
Nikoleta Veseľková -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Možnosti využívání Google Analytics v marketingu malé firmy
Pavlína Krutská