Hodnocení kvality služeb a spokojenosti zákazníků v lázních – Adam Kotala
Adam Kotala
Bakalářská práce
Hodnocení kvality služeb a spokojenosti zákazníků v lázních
Evaluation of Service Quality and Customer Satisfaction in the Spa
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení kvality služeb a spokojenosti zákazníků v lázních s využitím metody SERVQUAL. Hlavním cílem práce bylo vyhodnotit spokojenost zákazníků v lázeňském podniku a také doporučit opatření, která povedou k lepší identifikaci faktorů, které ovlivňují zákaznickou spokojenost. V teoretické části práce jsou nastíněna teoretická východiska k měření kvality služeb. Dále …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on evaluation of service quality and customer satisfaction in the spa using SERVQUAL method. The main target of the marketing research was to evaluate customer satisfaction in a spa company, and also to recommend measures that will lead to a better identification of factors that affect customer satisfaction. In the theoretical part the theoretical bases for measuring …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139884
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2020
- Vedoucí: Václav Friedrich
- Oponent: Jiří Franek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Návrh marketingové strategie značky Cider Demokrat pro vstup na trh B2C
Daniel Erben -
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Jakub Krása -
Vstup již zavedené firmy na slovenský trh
Sebastian Wolf -
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
Silvie Hynčicová -
Vstup podniku ze sektoru automotive na zahraniční trh
Jan Patočka -
Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda
David Chalupa -
Marketingová analýza uvedení nového produktu na trh
Viet Lai Duc