Bc. Ilona Jarošová

Master's thesis

B2B marketingová strategie vybraného podniku

B2B marketing strategy of the selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Bizerba Czech & Slovakia, s důrazem na B2B prostředí. Práce rozebírá teoretické základy marketingové strategie, specifika B2B trhu a analýzu externích faktorů ovlivňující podnikání společnosti. Dále představuje samotnou společnost Bizerba, její historii a stávající strategii včetně marketingové strategie pro rok 2023. Následně …more
Abstract:
This master's thesis deals with the proposal of a marketing strategy for the company Bizerba Czech & Slovakia, focusing on the B2B market. The thesis examines the theoretical foundations of marketing strategy, specifics of the B2B market, and analysis of external factors influencing the company's business. Furthermore, it introduces the company Bizerba itself, its history, and current strategy including …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jarošová, Ilona. B2B marketingová strategie vybraného podniku. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management