B2B marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Ilona Jarošová
Bc. Ilona Jarošová
Master's thesis
B2B marketingová strategie vybraného podniku
B2B marketing strategy of the selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Bizerba Czech & Slovakia, s důrazem na B2B prostředí. Práce rozebírá teoretické základy marketingové strategie, specifika B2B trhu a analýzu externích faktorů ovlivňující podnikání společnosti. Dále představuje samotnou společnost Bizerba, její historii a stávající strategii včetně marketingové strategie pro rok 2023. Následně …moreAbstract:
This master's thesis deals with the proposal of a marketing strategy for the company Bizerba Czech & Slovakia, focusing on the B2B market. The thesis examines the theoretical foundations of marketing strategy, specifics of the B2B market, and analysis of external factors influencing the company's business. Furthermore, it introduces the company Bizerba itself, its history, and current strategy including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jarošová, Ilona. B2B marketingová strategie vybraného podniku. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila